Bebeğim emeklemeye başladığı gibi tutunup ayağa da kalkmaya başlamıştı ve sıralıyordu, şuan da öyle ama bi kaç gündür ellerini bırakıp ayakta duruyor seviniyor :) deneyimleyen anneler var mı ne zaman sonra yürür acaba bu arada ben hiç acele etmiyorum zaten şuan erken ☺️