yaramazoglan Kızlar benim gözüm mikrop kapmıştı benden de oğluma geçmiş gözleri aşırı çapaklı kızarık sulu ve göz kapakları şiş dr ilaç verdi ama daha hızlı geçiren yöntem var mıdır?
Azizeee56 yaramazoglan kızım da göz yaşı tıkanıklığı vardı ve çok capaklaniyordu .doktor bize birsey vermedi suyla silin demişti büyüklerimizin tavsiyesiyle çayla sildim pamukla çok da iyi gelmişti.