Ulucunannesi 26 ve üstü fazla olması gerekenden. Tek kat giydirebilirsiniz siz üşümez çünkü o derecede. Biz klima açıyoruz 23 dereceye alıyoruz tek kat oluyor üstünde. Üstünede orta kalınlıkta müslin örtüyorum. 1 aylığız. 26 derece gayet sıcak bir derece yani kat kat giydirmenize gerek yok merak etmeyin. Ben bu konuda zaten hiç kasmıyorum bunaltmıyorum bebeği üşür mü diye hiç düşünmedim niye üşüsün. Göğsünden bakıyorum üşüyüp üşümediğine