Arkadaşlar bu konuda ikinci postum galiba. Bir tane iş buldum çağrı merkezi işi part time olarak da varmış sabah 9 ve 1 arası 5000 tl diyor. Var mı aranızda böyle bir yerde çalişan? En azından o saatler arası çocuklar uyuyor falan oluyo eşim oyalayabilir bütün günümü ona ayırmak zorunda kalmam diye düşündüm.