Bebeğinizin cildiyle alakalı olabilir. Kız bebeklerde önden arkaya temizlik yapılmalı. Belki ıslak bez kullanıyorsanız o da pişik yapıyor olabilir. Biz temizleme pamuğu kullanıyoruz. Temizleme pamuğunu ıslatıp öyle siliyoruz. Çok ıslaksa kurtuluyoruz ayrıca. Ve her temizleme işleminden sonra pişik önleyici krem sürüyoruz. Kakasını yaptığı zamanda çoğunlukla ılık suyla yıkıyorum. Biz sleepy natural kullanıyoruz emiciliği güzel, ama biraz küçük kalıp sızdırmaması için hep normal bedenin bir büyüğünü tercih ediyoruz.