ervaa38 Merhaba bebeğimin eli ve ayakları genelde nemli oluyor? Sebebi nedir terliyormu yoksa başka sebeptenmi
beyzacmvrc ervaa38 benimkise hep böyle ya Çorapsız yatırıyorum tabi üstü örtülü oluyor ama yine terli oluyor ayakları Babasının da eli ayağı çok terler ona çekmiş olmamasını temenni ediyorum çünkü esimin hayatını etkiliyor bu durum