Aysimaninannesii pamugunannesiii hayır verme 3 aylıkken mama bile veriyorsan bırak herkesi dinleme o mama su ihtiyacını karşılıyor canim
Aysimaninannesii kubranlckr7 keşke vermeseydiniz çok zararlı böbrekleri için fazla su havalar sıcak bile olsa benimde sıcakta doğdu doktorum demişti havaya aldanmayin anne sutunde zaten su var mama bile vermesen o su ihtiyacını karşılıyor demişti keşke vermeseydiniz
kubranlckr7 Bizim doktorumuzda havalar aşırı sıcak terlediği için de ekstra sıvı kaybı oluyor 1 2 çk verebilirsin demişti o zamandan başladım verdim :)