Elisamother EbruElif şu an 6 ay 24 günlük ek gıdaya da erken geçtim ben bu yüzden düzeldi şu an çok şükür iyi oldu saatini fln da beklemiyorum açıkçası.
Elisamother Bebegimucizem tabii ki ya şu an ayından ileri gidiyor gelişimi çok şükür iyi yani ben kendimde boş kaldıkça Bi şeyler yapıp veriyorum ona mamayı da 140 150 fln içiyo ama ben sürekli Bi şeyler yediriyorum iştahı toplandı
Muhammed_sefa05 Bebegimucizem teşekkür ederim canm ama şu biraz soğuk oluyor ya bisküvi erir mi ki içinde sen nasil yapıyorsun soyelr msn sana zahemt
Bebegimucizem Elisamother maşallah çok güzel 🥰 bende yemiyor ama artık boş bırakmayacam ne yerse o kâr 😌
Bebegimucizem Muhammed_sefa05 cam rende aldım ben onunla bütün bisküvileri toz haline getirip kavanoza koydum ihtiyaç anında yapıyorum suda da eriyor toz olduğu için.
Elfsdk Payidar yeni gördüm mesajınızı ben başka bir biberon kullanıyorum onun için kaşıktan az daha sulu oluyor biberon başlığını biraz genişlettim ama çok değil boğazına kaçmayacak şekilde