Semadefnemurat Kızlar 2 aylık kızım var. Bebeğim kafayı tutuyor baya kendi kendine kalkmaya da çalışıyor. Ne zaman oturturmali
sevgice Semadefnemurat çok erken canım 4 5 aydan önce oturtulmamali doktorunuza danışın. Hangi pozisiyondayken kalkmaya çalışıyor?
Heisenberg Semadefnemurat Daha çok erken. En erken 4. ayda destekli ve çok kısa aralıklarla oturtulmaya başlanması gerek. 2-3 güne bu konu hakkında ayrıntılı bir blog yazısı gelecek mutlaka onu okumanızı tavsiye ederim🙏🏻
Zeyyy Semadefnemurat onlar normal refleksif hareketler en erken 6 ay diyo doktorlar. 5.ayda belki 3, 5 dk oturabilir ama tam olarak 6. Ayı beklemek lazimmis omurga gelişimi açısından
RabiAyaz24 5 buçuk aylıktı oturmaya başladığında sizin için çok erken daha yüzü koyun yatırın emeklemesin de çok yardımcı oluyor sağlıkla büyütün🌸