Kdjvnm1 Ecowell şampuanı çok beğeniyorlar. Ama göz yakıyor deniliyor. Ama saç felan gürleştiği varmış ya mustela kullandım memnun kalmadım öneriniz varmı ?
denizprenses1912 Kdjvnm1 Baby green kullanıyorum ve çok da memnunum..Organik zaten ve kokusu da çok hoş.
livanurvealpinannesi61 Kdjvnm1 ben ıva natura kullanıyorum çoğu şampuanı kullandım hipp baby ve ıva natura en iyisi. Göz yakmıyor içeriği temiz.