Kızlar 1 buçuk aylık bebeğim normalde benim desteğimle uykuya geçen huysuz sürekli uyanan bir bebekti bugün ne hikmetse sürekli kendisi uyku eğiliminde Ateşi yok hapşırıyor ama ayına göre normal diye düşünüyorum uykudan uyanmıyor beslenmek için ben uyandırıyorum ama korkuyorum bir sorun mu var acaba