2 ay önce kürtaj oldum kızlar 8 haftalıktı kalbi durdu ne yazık ki. 41 gün sonra adet oldum eski adetim gibi normal bir şekilde. Şu an adetime 15 gün var test yaptım silik ikinci çizgi çıktı. İçimde minik bir sevinç kıpırtısı oluştu ne yalan söyliyim rabbimden umut kesilmez. Acaba diyorum kürtajdan sonra hala değerlerim sıfırlanmadı mı? Adet de oldum ama bilmiyorum. Haftaya testi tekrarlıycam çizgi koyulaşırsa kan vericem. Benim durumum başına gelmiş olan varsa yazarsa çok sevinirim. Helal edin hakkınızı uzun oldu ☺️