Selam kızlar 16 aylık bir kızım var çok hareketli hiperaktif bir bebek yazın parka giderdik orada oyun oynar vakit geçirirdik Şimdi havalar sogudu parka da gidemiyoruz Arkadaşlarımla buluştuğumda falan çocuklarla çok güzel oynuyor sosyalleşmeyi seviyo🌸 bundan dolayı eve kapatmak istemiyorum hem gelişimi açısındanda güzel olur diye düşünüyorum demem o ki Sultangazi ve çevresinde bildiğiniz bir oyun grubu var mı?varsa tavsiyelerinize açığım🌸