Kizlar kizim.9 aylik devam.sutunu biberonla iciodu 3 gundur hic bi sekilde biberon almio mamasni artik begenmio dedm.degistrrm.yine ayni sekilde mamayi kasikla icio biberonla icmioo gittim biberon aldm.yeni yok yine ayni biberon ucna tatli surdim aldi emdi geri birakti tadi gidince napcam yaaa