Merhaba bebeğim 12 günlük zayıf bir bebek olarak doğdu. Ardından sarılık oldu iki kere ışık tedavisi oldu hastanede şırınga ile mama verildiği için beni emmemeye başladı bende mama vermek zorunda kalıyorum. Çünkü sarılığı devam ediyor ne yapıca bilmiyorum kan uyuşmazlığı kız varmış. Memeyi azına alınca kuşlar gibi bağırıyor hiç böyle değildi doğduğunda bile direkt memeyi tutmuştu. Bağımız güçlü olmaz diye korkuyorum. Emmezse beni sevmez mi diye düşünüyorum sürekli. Sarılık bitene kadar meme tutmaya zorlamak da istemiyorum kafam karışık