Sallanmayı birazda olsa aşabildik 2 günde bence gayet iyi gidiyoruz. Sorun şu kiii memede sürekli memede meme meme meme öğlen yanına uyumuşum resmen meme emerken uyumuşuz 1.5 saat uyandım ağzından çektim resmen dayak yemiş gibi ağlıyo bidaha emzirdim düşünün 🥴emzirmeyi nasıl aşıcaz 4 aylıkk