Semanuryaren Hanımlar benim kızım el ayak hastalığı olmuş ilk defa duydum böyle bir şeyi tecrübesi olanlar var mı ne zaman biter çocuğumun her yeri kıpkırmızı çok huzursuz 🥺
tomvejerry Semanuryaren çok geçmiş olsun bi bilgim yok ama forumda ara kısmına el ayak yazarsanız ilgili postları ve yorumları okursunuz
ekmekarasibal Semanuryaren 1 haftada geçiyor. Ağzında yara çıkacağı için iştahı da olmuycak. Yemek yemezse normal yani. Emziriyorsanız bol bol emzirin. Arada ateş atağı da olcak bilginiz olsun