Eb2 Kızlar, bebeğimin kafası çok sıcak. Neden böyle fikriniz var mı ya da aynı durumu yaşayan. 3 ayı bitirdik bu arada.
Vina3 Eb2 yaklaşık 4 . Ayda geçmişti bizdeki sıcaklık. Bebeklerin sıcak soğuk sensörü baş bölgelerinde o nedenle sıcak oluyormuş
Eb2 Vina3 havaleden falan çok korkuyorum. Aman aman bi sıcaklık yok ama belli kafası sıcak. Vücut sıcaklığı da normal şimdilik
mavisimbebek33 Bizde 3 aylığız. Alnında sıcaklık yok da kafasının üstünde ve arkasında çok sıcaklık var. Bende devamlı ateşini ölçülüyordum ama normalmiş öğrendiğim kadarıyla