Merhabalar kızlar 🤗 biz 42 günlüğüz ve yarın sünnet yaptırıcaz inşallah 🙏
Yapmam ve yapmamam gerekn seyleri paylaşırmısınız benimle 🤗 iyileşme süreci nasıl, kolay oluyo mu?
Canı cok yanar mı diye düşünmeden edemiyorum, mecbur bigün olcak, ayrıca en fazla bi hafta sonra iyiki yaptırmışım dicem biliyorum ama insan işte canının canına kıyamıyo 🤗
Ayy yazarken bile gözyaşım pıt 🤗🤭🙏🧿