serendipty ben beceremiyorum demeyin lutfen siz onun annesisiniz ve her sey sizin icin de cok yeni ama alisacaksiniz ve bebeginiz icin en dogru seyi siz bilirsiniz. Etrafinizdakilere kulaginizi kapatin her ne kadar bu zor olsa da deneyin en azindan. Sadece tavsiyem su yonde, sagdiginiz sutleri heba olacak diye dusunmeyin, memenizde sut her zaman var ve bebeginiz emdikce miktari zaten gunden gune dengelenecek. Dolapta sutlerim bekliyor diye endise etmeyin atin buzluga, ama hep biberon oncesi mutlaka memenizi bebeginizle bulusturun ememese bile. Emme isini basarabilirseniz zaten bir yerden sonra denge saglanacagi icin sagmaniza dahi gerek kalmayacak, size soyledigim instagram sayfasindaki bilgileri mutlaka inceleyin eminim bir cok sey katacaktir. Emziremezseniz de uzulmeyin cunku zaten bebeginiz icin cabaliyorsunuz bu en kiymetli sey 🌸