Bilgekpn 36 haftalık doğum yaptım 2220 gr doğdu 2100 e kadar düştü hastaneden çıkınca. iki doz ciğer geliştirici vuruldum şuan çok şükür sağlıklı bir bebek ultrasonda 2700 gözüküyordu baya düşük kilolu doğdu haftasına göre. Sağsalim kucağına al inşallah moral çok önemli moralini hiç bozma ve korkma lütfen