Emineec betuss0142 benım kızım da çok kusuyordu kılo almıyordu bu yüzden zayıftı. biz şifamızı aptamil ar mama da bulduk denemenizi tavsiye ederim ( doktorunuza sorunuz)
Emineec nvysl aptamil ar kullanmanızı öneririm doktorunuza danışın tabı ki ama bıçak hıbı kesıyor kusmayı
betuss0142 Emineec devlet karşılıyor mu fiyatı ne kadar acaba birde kilo ne kadar almaya başladı aylık
Emineec betuss0142 devlet karşılamıyor özel en son bır yaşında ıken almıştık Eylül ayında 595 tl miydı tam hatırlamıyorum kızım 13 aylıkken mamayı bıraktı. Çok güzel kılo aldı çünkü kusmaları bıçak gıbı kestı. İştahı açıldı şükürler olsun