Merhaba ben diş teli çıkaralı 5 ay oldu ardından şeffaf plak taktım yakalasık 2 hafta önce üst plagımı kaybettim dun yenısını cıkardım baska diş doktorundan dişlerim de biraz yamulma olmus acaba düzelirmi ya o kadar sene tel taktım o kadar zorlu gectı sürecim biraz yamulmadan sonra bozulmasından çok korkuyorum bu durumla karsılasan oldumu hıc?