Nazifeumay Merhaba anneler, Sizler kaç aylıkken ve nasıl bir yol izleyerek bıraktınız gece beslenmesini? Benim bebeğim gündüz mama içmiyor vermiyorum . Gece beslenmesi yapıyor 2-3 kere uyanıyor ve biberon almadan adla uykuya dönmüyor . 14 aylığız