Yazmelegi_ Kızlar bebeğim 3 ay 25 günlük bu zamana kadar Sma optipro kullaniyordum bir sorun yaşamamıştım ama 2 gündür gaz yapıyor fena halde ve sizden mama önerisi istiyorum