Tubak44 Kızlar kasım ayına özel kampanyaya gırmıs tabıkıde k dyson stoklarda yok v15 total clean acaba tekrar ne zaman gırer bılgısı olan var mı v12 almayı ıstemıyorum aralarda pek fark yok yada beklesem mı tekrar stoga gırer mı
TheMomm Tubak44 Hep girip bakmanız lazım stokları arada bir bi kac saatliğine guncelliyorlar ben öyle almıştım mesela sabah saat 10 da falan en mantıklısı sürekli takip edin
uykucukoalaa Tubak44 v15 de onemli olan parçalardan birkaçı çıkarıldı ama bilginiz var mı ☺️ v12 aldik gecen ay çok memnunum ben. Koltuk süpürme aparatı olmazsa olmaz ve v15 de yok artık. Bu yüzden artık kolay kolay v15 almaz kimse fiyatı muhtemelen o yüzden düştü bu kadar
teachermom07 Tubak44 almışken v15 alın bence Bende 2 ay önce aldım. İyi ki almışım Biraz bekleyip stok yakalayınca alın
Tubak44 TheMomm kız çok gırıp bakıyorum ama yok anlık mı geliyor acaba bu ay mı aldınız tam olarak ne zaman aldınız
TheMomm Tubak44 Yok ya ben mayıs ayında aldım ama sürekli girip bakıyordum şansına girerler insallah stoğa
Tubak44 uykucukoalaa Kasım ayına özel 8 başlık içerisinde var ve 21 bın fiyatı ama stoklarda yok diyor sureklı sız ne kadara aldınız v12 yı suan 20 bın de
teachermom07 uykucukoalaa ben 2 ay önce v15 aldım Çıkarıldı dediğiniz parçalar ne zaman çıkarıldı acaba Benim bütün aparatlarım var . 23 bine almıştık
azizeeee uykucukoalaa merhaba hangi başlıklar çıkarılmış bende almayındüşünüyorum ama pek bi araştırmadım
uykucukoalaa teachermom07 geçen ay yoktu burda post da açmıştım bazı arkadaşlar yazmıştı baktığımda gerçekten çıkarılmışti 2 adet parça bende v12 aldım bu yüzden
Mamaaaaa teachermom07 Buldum şuan evet gerçekten arkadaşın dediği gibi v15 3 4 parça v12de baya birşey var
Tubak44 uykucukoalaa ha suan da 20 bın çünkü bu ay kasıma özel ondan 21 bıne bıraz beklemede kalayım barı vermısken ıyı bısı almak daha mantıkl
Mlk026 Tubak44 bu hafta girerse girer yarın muhteşem cuma kampayası varmış yarını bekle bence girmezse 12 yi düşün ama zam gelecek diyorlar
Tubak44 Mlk026 umarım yakalarım bakalım yarına gırerse bence ocaktan sonra gelir daha yılbaşına özel olursa belki yine ındırım yaparlar
Mlk026 Tubak44 ben gen5 aldım valla 12 bana mantıklı gelmedi iphone gibi bir süre sonra alt modellerin çekimi düşüyor. Aslında 21 bin gibi bütçe ayırmışsın 27 ye çıkamaz mısın
Tubak44 Mlk026 ayy yok o kadara çıkamıyorum maalesef bana da 12 mantıklı gelmıyor çünkü aynı foyat bunu sa taksıtle alacağın ıcın esım sorun yapmıyor 27 olursa biraz sıkıntı
Mlk026 Tubak44 hepsiburadan bak hem dyson türkiye satıcı hemde kredi kartıyla fiyat farkı olmadan şubatta ödemeye başlıyorsun
sentines Tubak44 sık sık kontrol edin sınırlı stok oluyo hemen bitiyo ama güncelliyorlar stokları ben de dyson gen5 bekliyodum yoktu dün geldi ☺️