Kajsjdkdjdk Bebeğim iki aylık olacak az kaldı ama uykuya geçişte sürekli sıçrıyor kollarını iki yana açıp ağlıyor sanki yüksekten düşermiş gibi kundak yapıyorum kollarını yine aynı oluyor nasıl geçer bu durum 10 dakka da bir kendini bu şekilde uyandırıyor
Kajsjdkdjdk queenmom_ biraz okumuştum bununla ilgili yazı her bebekte oluyor mu acaba ben ilk defa bu kadar hassas olanı gördüm şoka girmiş gibi oluyor bebeğim bir anda