Gokturk_ antibiyotiği minimum 7 gün ve doktorun verdiği şekilde tam doz , düzenli ve tam saatinde kullanın
ateşi olduğunda yaptığınız gibi ilaçla ve ılık suyla banyoyla düşmezse hemen acile götürün ve geceleri sık sık bir ölçün ve bebişi sıkı takip edin aniden yükselmesin ..Zaten İlaç başlanmış ateş 3-4 gün sürebilir sonra tekrar yükselmez