Merhaba, uzun uğraşlarım sonucunda kendim bi tarif uydurdum ve yumuşacık aynı bebe bisküvisi gibi oldu
2 yemek kaşığı oda sıcaklığında tereyağı
2 yemek kaşığı z.yağı
Yarım su bardağı yulaf unu
Yarım su bardağı tam buğday unu
Yarım çay bardağı irmik
Yarım çay bardağı pirinç unu
Tatlandırmak için meyve püresi ben 1 tam muzu rendeleyerek ekledim
Hamuru şekillendirip 170 derece fırında 15 dk pişirin. Yumuşaklığına aldanıp daha fazla tutmayın çünkü birden sertleşiyor. Soğuyunca yumuşacık bir bisküvi oluyor