Kızlar ikizlerim 2500 ve 2600 dogdular bugün 4 ay aşılarını olduk geçen ay ayın 27sinde boy kilo bakılmş bide bugün bakıldı tam bir ay dolmadı yani ama bebegmin biri geçen ay 6 kiloydu bu ay 6500 çıktı digeri 6 100 grmdı bugün 6500 grm çıktı bi hafta sonra bida çagrdı kilolarna bakmak için 4 aylk bebege göre normal ama bu ay az almşlar dedi bebegimin biri güzel yiyo bj ögünde 150 160cc ama diger çogu ögün yemek istemiyo az yiyo o yüzden o daha az almş anne sütü ve mama veriyorum çok üzüldüm ya okadar mı az sizce mama olarak sma comfort kullanyoduk ama optipro daha guzel kilo aldryomuş ondan alıcaz şmdi çok kafaya taktım kendimi yetersiz hissettm o an çok güzel bakamıyorum mu diye