Aleynabali sleepy natural kullanıyorum doğduğundan beri yeşil paket hiç bir sıkıntı yaşamadım ama numaralar sıkıntı kızım 11 kilo 4 kullanması gerekiyor ama bantları kavuşmuyor ve lastikleri bacaklarında çok iz yapıyor 5 ve 5 maxide aynı şekilde 6 numara aldım onunda cırtları rahat lastik izi yapmıyor ama bez kısmı çok sallanıyor yürümeye başladı bacaklarını rahatsız etmiyordur umarım 🥲