Ya bu şaka mı . Yaklaşık 2 haftadır diyet yapıyorum . 7 den sonra bişey yemiyorum aç yaşıyorum . 10 gün sonra tartıldım ve bi gram bile gitmemiş . Bütün hevesim yerle bir oldu . Bunun sebebi nedir ki ya. Gerçekten çok üzüldüm . İlk defa bu kadar kararlıydım ve sonuç hüsran 🥺