Annelerimiz günaydın. Kızım 18 aylık. Sali günü aşı oldu. 3 gündür gece uykularımız o kadar kötü ki . Bugün sürekli ağladı normalde emer hemen uyurdu ama bugün çığlık çığlığa ağlıyor beni ayağına al salla diyor. Sabah 6 buçukta uyuduk 😥 kopek disleri mi geliyor yoksa aşıdan dolayı huysuz mu geçecek deyin bana lütfen 🫠🥺