Sürekli uykuluyum, yorgun uyanıyorum 🙁
3 aylık bebeğim var. 12-1 gibi yatıp 3-4 arası emzirmek için kalkıyorum. Sonrasında 7ye bazen 8e kadar uyuyoruz bebeğimle. Ama ben hep yorgunum elim kolum kalkmıyor. Dinlenmiş olmuyorum uykumda. 11de yatsam da aynı 10 da yatsam da aynı… benim gibi olan var mı aranızda