eda_elvan94 Merhaba kızlar,kizim 14 buçuk aylık hala yürümedi ayakta kısa süre duruyor tutunmadan tutunarak çok uzun süre durabiliyor sıralı yan yan tutunarak yürüyor ama desteksiz yürümeye başlamadı daha normal mi sizin ki kaç ayda yürüdü?
Usnac1995 eda_elvan94 oğlum 14 aylık oluyor 2 gün sonra. Son 1 haftadır desteksiz bir kaç adım atıyor. Sanırım 15-20 güne tam yürür artık. Dediğiniz gibi sıralama yapıyor ayakta biraz durabiliyorsa yürümesi yakındır. 1 ay daha bekleyin en fazla yürür bence ❤️
-34 eda_elvan94 14 aylık yürüdü sizinki de başlar yakında tavsiyem elinden tutup yürütün mesela mutfağamı gidiyosunuz tütün tek elinden yürütün sık sık tekrarlayın
BeyCan_aks Oğlum 13,5 aylık ve yeni yeni dikilmeye başladı desteksiz inşallah 1 aya yürür diyorum ben de 18 aya kadar normal deniyor , sabredin aceleci olmayın ve her bebek bir değildir
Gizmokzilla eda_elvan94 18.aya kadar normal sayılıyor 🌸 her bebek kendine özel, benim bebeğim çlk erken emekledi çok erken yürüdü. 10 aylık 20 günlükken falan yürüdü ama işte tutamıyoruz şimdi. Allahın izniyle illa ki yürüyecek annesi sen hiç meraklanma. Dinlenebildiğin günlerin tadını çıkar 🌸🥲❤🔥😅