fizikcianne 2 aylıkken 120 içiyodu 7 günlükken çok fazla bence rahatsız eder ve mama kutularının arkasında da 3 aylıkken 120 diyo sanırım. Bizim şuan bile 90 a döndü iştahlı olan çocuk fazla verince gaz da çoğalıyo. Bence biraz 30 sonra 60 deneyin içebiliyosa öyle verin derim