avakado7 çok teşekkür ederim, size de çok geçmiş olsun. Biz 7 aylığız. Henüz baslamadık ilaca. Doktor bana sordu eğer seni estetik olarak rahatsız ediyorsa baslayalım ama benim çocuğum olsa başlamam dedi, bende ilaç taraftarı değilim tabi hiç bir anne değildir fakat kendi kendine gecer mi diye çok soru işaretlerim var , 1 ay sonra bizde gideceğiz kontrole bakalım ne gelişecek..