Kızlar bebeğim 3 aylıkken anne sütünü istemedi 2 ay mücadele ettim ama ne yaptıysam emmedi şuan 10 aylık ve hala sütüm var 😓 bebeğim tekrar nasıl emer çok istiyorum tekrar emmesini 🙂 3 aydır hiç denemedim bugün verdim ısırdı resmen 🤕😶 nasıl tekrar emer böyle bisey yaşayan var mı 🙂