Ececiiim gurturk doktorunuz bir tık ilgisiz olabilir. Ya da bizimki çok detaycı bu durumu seviyorum. Hangi ayda kaç öğün ne yiyecek tek tek anlatır. Mesajlara anında dönüş yapar. İlk 7 ay her ay görmek istedi. Randevuları kendisi oluşturur vs çok ilgilidir
basakhanim34 gurturk 6. Aydan sonra ben de 2 ayda bir götürdüm. İyi işte doktorun gözü parada değil demektir. Hem hastaneler mikrop yuvası. Orda beklerken sağlam çocuk da mikrop alabiliyor.