Amasız, nedensiz, bahane üretmeden açık açık diyorum bu gereksiz telefon yüzünden, evime ayıramıyorum zaman. Devamlı elimde devamlı elimde. Bakmaktan alıkoyamıyorum kendimi. devamlı bakıyorum 😢
Doktor vs diyeceksiniz biliyorum gideceğim ancak şu mevcut durumum için belki doktora gerek kalmadan deneyerek uygulayarak yapacağım bir şey olur diye yazıyorum yahut bu durumda olan biri bana yol gösterebilir mi ?