Nurekin doğduğundan beri molfix kullanıyorum 4 numarada yenilere geçtim genelde burda şikayet okuyordum ama ben memnunum. Göstergesi vs yok ama eskiden vardı göstergesi yine bezk değistirirken içi bomboş oluyordu doluluk oranını yine ben ayarlıyordum. Incelmiş ama ben incede daha rahat ettiğini dusunuyorum. Koku sıkıntısı diyorlardı benimkinde tam tersi hiç koku olmadı. Taşma vs olmadı. Sanki satıp prim alıcam gibi anlattım fjdjshdh ama memnunum yani korkarak actım paketi burda okuduklarimdan dolayi😃