Bulin anladım, ama neonatolog un uzmanlık alanı yenidoğan yoğun bakımı yani ortopedi ki pediatri ortopedisi için ne kadar güvenilir takdirinize bırakıyorum. Kızım 4 aylık ve 3 aydır ortez takıyor, doğum yaptığım hastane rutin olarak 1. Ay kontrolünde usg çekti ve çıkık tespit edildi( ki usg çeken kişi de çok önemli, dediğiniz gibi tam gelişmediği için olası bir gelişim geriliğini veya çıkığı saplaması gerekiyor) ve aynı gün tedaviye başlandı. Şu an ortopedi Profesörüne gidiyoruz ve ilk gün dediği şey ilk altı ay ve bu altı ayın ilk üç ayı altın değerinde...