Deletedmom812 Dünya Sağlık Örgütü sağlıklı bir sindirim sistemi için 1 yaşında dahi ek gıda miktarının 3 çay bardağını geçmemesini öneriyor. Siz bu aşamada anladığım kadarıyla miktar olarak fazla veriyorsunuz ek gıdayı. Benim de 7 aylık olmak üzere olan bi’ bebeğim var 3 çay kaşığından fazla püre vermiyorum. Ayrıca inek&keçi sütü 1 yaşına kadar bağırsaklarda kanamaya sebep olabilir çok riskli. Hatta bu sebeple yeni araştırma sonuçlarına göre 2 yaşına kadar verilmemesi gerektiğini savunan görüşler var. Emzirin, ek gıdayı tadımlık olarak verin ve eğer doymadığını düşünüyorsanız devam sütü ile destekleyin tavsiyem🌸