Selennnnnn yaaaaaa yazınızı okudum perişan haldeyim benimde bebeğim 6ay 20 günlük artık isyan etmek üzereyim çok yorgunum gece 6-7 defa uyanıyor ve aç değil mememe alıyorum biraz emdikten sonra uyuyor beşiğine koyuyorum en fazla yarım saat 40 dk sonra tekrar uyanıyor her gece böyle bana da tavsiyeniz var mı artık altında farklı nedenler aramaya başladım çok üzülüyorum neden böyle diye en son çare psikoloğa gitmeyi düşünüyorum uykusu için 🥹