Diyet kelimesini kısıtlama olarak görüyorsunuz bunu değiştirmeniz lazım öncelikle hedefiniz kilo vermek değil sağlıklı bir şekilde bünyenizi beslemek olursa daha kolay yol alırsınız kiloya çok takılınca ilerlemiyor bir yerden sonra mesela misafir geldi tatlı almış gelmiş onlarla beraber yediniz eyvah diyet gitti diye düşünmek hatalı olur mesela baklava geldi 2 dilim yediniz kafanızda şu olabilir bu hafta böyle oldu aynı hafta içinde tekrar olmasa güzel olur dikkat edeyim belki yürüyüşlerimi artırayım düşüncesi size yol aldırır bir de tabi misafir geldi napayım mecbur yiyeceğiz birlikte diye 5 dilim yemek de sorun, kendinize dürüst olup rotanızı değiştirmenizi tavsiye ederim diyetteyim diyip her şeyi kısıtlamakla maalesef yol gidilmiyor bir de mesela bir dilim tatlı yedim diye ertesi gün aç geçirmek de çok çok yanlış bizim bünyemiz ertesi gün de proteine yağa karbonhidrata ihtiyaç duyacak ihtiyacını vermemiz lazım önceki gün yenilenler sonraki güne kalmıyor bir önceki gün 5 kilo da et yesek sonraki güne protein kalmaz yani demek istediğim önceki gün tatlı yedim diyip sonraki günün yumurta et peynir süt yoğurt meyve sebze yağını tahılını kesmeyin