Merhaba deneyimli anneler. Benim kızım 15 ay 15 günlük 8 ağustos doğumlu 18 inde doğcaktı 8 inde doğdu hani atak dönemi de değil sanırım ama geceleri 1 aydır yarım saatte 15 dakka da yani kısa aralıklarla uyanıyor ve çok zor uykuya dalıyor.
1 ay öncesine kadar aylardır gündüz yarım saat uyurdu ama geceleri şükrederdim 2 saatte bir uyanıyor diye. Şu an 2 uykudan tek uykuya düştü 1 haftadır falan ondan mı acaba,
Emziriyorum. Bu ara gece emmesini de keseyim dedim her uyandığında vermiyorum 3 gündür sabaha karşı 4e kadar dayanıyorum o saatlerden sonra uyandığında meme veriyorum bu bıraktırmaksa o şekilde yapıyorum.
Bu arada 4 dişi var 8. Ayda 2 üst 2 alt çıktı o zamandan beri daha çıkmadı. Bakıyorum diş de yok damaklarda sertlik falan hissetmiyorum ellerimle her gün kontrol ediyorum. Yani hasta da değil heralde görünürde. Yarın doktora götürücem rutin kontrol diye yok yani 1 aydır böyle anlamadım neden olabilir diş atak değilse karbını da doyurup yatırıyorum. Kucağımda uyutuyorum bu arada kendi kendine desteksiz uyutmayı öğretmedim henüz. Odası ayrı değil yataklarımızı birleştirdik beşiğin bir tarafını takmadık yatağa dayadık yerimiz yok diye, Bu ara kendi kendine yürümeye de başladı düşe kalka yürüyor bu yeni bişey. Herşeyi hala ağzına götürüyor. Bikaç güne kadar baya nefes aldırmıyordu kıçımdan ayrılmıyor devamlı ağlıyordu hep yanında durayım oynasın ama bi iki gündür kendi kendine bişeyler yapıyor kısa süreli de olsa. Başka bilgi ne vermem gerekli bilmiyorum genel olarak böyle nolur bilen yazsın geçici mi uyku sorununa çözüm bulanlar bana da anlatırsa çok sevinirim