nurarslnn Arkadaşlar sezaryen Doğum yapalı 3 gün oluyor , kanamam çok az ve sarı renge yakın sizce normal mi rengi falan ?
Rumeysakarakus nurarslnn ay benimde öyleydi açık pembe sarı gibi su gibi resmen di 30 günden sonra normal kanı gördüm 😂
Deniz2961 nurarslnn norml cnm hatta bir kac gun durup tkrr kananm baslar bazen cogalır bazen kesilir rengi degısır korkkma
Masalim nurarslnn canim benimde oyleydi 50 gun surdu bi cogaldi bi azaldi bi kesildi boyle 50 gun surdu sonra duzenli adet olmaya basladim
Rumeysakarakus nurarslnn valla benim ikinci doğumum da böyleydi annem bile 3 doğum yapmış oda dedi bu ne la böyle lohusa kanı mı olur diye 😂eşim bile acaba başka birşeyi mı yanlış yaptılar dedi
Joipt nurarslnn oluyor öyle biter gibi oluyor tekrar başlıyor,kahverengi oluyor,çok koyu renk oluyor bazen bir damla oluyor kesilip tekrar kırmızı oluyor vs. Benimki 60 gün sürdü bi de,kişiden kişiye de değişiyor hepsi tabi 😊
saripapatyam2 nurarslnn benimde öyleydi 1 hafta devam etti o şekilde sonra kesildi bi kaç gün sonra tekrar başladı normal adet gibi şu an