Sumeyyefurkan 01:20de yatırdım emzirip 01:30 geri ağladı şuan emiyor bu arada 8,5aylık geceleri hep böyleyiz napacağımı şaşırdım birde öyle bir ağlayışı var ki uyanırken sanırsın bir yerini sıkıyorsun memeyi verene kadarda susmuyor emziğide kabul etmiyor sallamayıda yanıma yatmayada alıştı yanımda olmak için ağlıyor beşiğe koyunca