Gndminci ahahah benim kardeşim öyleydi sakince oturup izleyin bir sonuç alamadığını görünce bırakıcak o huyunu emin olun annem psikolokla görüşmüştü o da sabredin kıyamamazlık yapmayın o kendisine zarar verirken umursamıyor gibi başka işinizle ilgilenin hatta odadan çıkıp işin bitince gelirsin diyip gidin demişti gerçekten işi yaramıştı