durununannitoskosu Kızlar kan verdik enabızdan baktım da ast degeri 5-34 olması gerekirken 53 çıkmış, alt normal, doktorumuz 1 hafta sonra gelecek aklıma takıldı, sebebi ne olabilir var mı bilgisi olan bu konuda , 10 aylık bu arada
alinams Yakın zamanda antibiyotik kullandıysanız ya da en basitinden arveles bile yuttuysanız sürekli bir şekilde o yukseltmıs olabılır
durununannitoskosu alinams Ben hiç ilaç kullanmıyorum ama bebeğim 1 buçuk ay önce antibiyotik kullanmıştı etkilemiş olabilir mi
alinams durununannitoskosu bebeğinizin ast alt si yüksekse o etkılemıs olabilir ama yakın zamanda kullanmadığı için bilemedim
_YanakReisinAnnesii cemile161_ ast çokta önemli değil aslında. En ufak bir enfeksiyondan vs herşeyden yükselebilirmiş.Düşmesi de kolaydır çabuk normale döner. Karaciğer için asıl önemli olan alt değeri. Bu değer karaciğer de bir sorun olabileceğini gösterir. Zor ve geç düşer. Kayda değer bir yüksekliği de yok korkmayın. Çoğu zaman sebepsiz olan iniş çıkışlar.
durununannitoskosu cemile161_ Doktorumuz önemli değil dedi kan alırken stresten bile yükselebiliyormuş üzerinde durmadı hiç
cemile161_ _YanakReisinAnnesii cok teşekkür ediyorum canım içim rahatladı Vala bızdede sadece ast yuksek
_YanakReisinAnnesii cemile161_ bir süre hasta olmamasına dikkat edin. İlaç bitki çayı vs kullanımına falan. Normale dönecektir merak etmeyin.